1 Aralık 2008 Pazartesi

Mütemadiyen

Mütamediyen başka hayatlar yaşıyorum, uyurken

Mütemadiyen bu başka hayatların en civcivli yerinde uykudan uyanıyorum

Mütemadiyen insanlara yol veriyorum

Mütemadiyen insanlar bu yolu aldıklarında kötüye kullanıyor

Mütemadiyen arıyorum, aranıyorum

Mütemadiyen aradığımı bulmaktan ziyade aramayı seviyorum

Mütemadiyen her şeyden uzaklaşmak istiyorum

Mütemadiyen kalabalıkların ortasında sıkışıp kalıyorum

Mütemadiyen derinlere dalıp gidiyorum

Mütemadiyen daldığım derinliklerden çekip çıkarlıyorum

Mütemadiyen konuşmadan önce planlama yapınca saçmalıyorum

Mütemadiyen doğaçlama bir şeyler yaparak durumu kurtarıyorum

Mütemadiyen sabahları erkenden uyanıyorum

Mütemadiyen uyanırken yeniden uyumak istiyorum

Mütemadiyen şarkı söyleyesim gelir

Mütemadiyen söylemek için aklıma uygun bir şarkı gelmez

Mütemadiyen bir işe büyük bir hevesle başlarım

Mütemadiyen yarısına gelmeden o işten sıkılırım

Mütemadiyen basit şeyleri düşünürüm

Mütemadiyen büyük resmi görmekle pek uğraşmam

Mütemadiyen zor durumlarda kalırım

Mütemadiyen zor durumları daha zor hale getiririm

Mütemadiyen eski kelimeleri kullanmaya çalışırım

Mütamediyen bu yazıdaki kadar çok kullanmam

Hiç yorum yok: