17 Eylül 2008 Çarşamba

Türkçe Karakter

Türkçe karakter gibiyim. Ne zaman ş ile başlayan bir şeyler diyecek olsam karşımdaki dolar işaretinden sonrasını dinlemiyor.

Türkçe karakter gibiyim. Büyük "i" olmak istesemde birileri hep noktamı benden alıyor.

Türkçe karakter gibiyim. Ne zaman alaturka olasım gelse etrafım dibine kadar alafranga olur.

Türkçe karakter gibiyim. Şapkasız çıkmak istemeyen g gibi inatlaşıyorum hayatla.

Türkçe karakter gibiyim. Hala hamburger yerine döneri tercih ediyorum.

Türkçe karakter gibiyim. Duygularım çoğu zaman mantığımı köreltiyor.

Türkçe karakter gibiyim. Tek başına ş olup tek tabanca takılmak yanına bir yol arkadaşı alıp sh olmaktan daha çekici geliyor.

Türkçe karakter gibiyim. An geliyor okunduğum gibi yazılasım geliyor.

Türkçe karakter gibiyim. Kurallar beni sıkıyor, sıraya aradan kaynak yapmak istiyorum.

Türkçe karakter gibiyim. Planlı olmak yerine kaderciyim.

Türkçe karakter gibiyim. Gülüyorum en ağlanacak hallerime

Türkçe karakter gibiyim. En basit şey için bile sınava girmeden bir şey ispatlıyamıyorum.

Türkçe karakter gibiyim. Spor benim için asla sadece görsel bir şov olamıyor.

Türkçe karakter gibiyim. Bazen en kaba espriyi bile en olmadık ortamda yapabiliyorum.

Türkçe karakter gibiyim. Gazeteye son sayfasından başlıyorum okurken.

Türkçe karakter gibiyim. Filmin en heyecanlı yerinde 7 dakika reklama katlanmak durumunda kalıyorum.

Türkçe karakter gibiyim. Filmde illaki kaya kafalının teki önüme denk gelir.

Türkçe karakter gibiyim. Ne zaman cep telefonundan "i"yi yada "ü"yü arasam telefon ingilizce karakter uyumludur beyhuda basarım tuşlara

Türkçe karakter gibiyim. Böyle aklıma estimi acaip yazılar yazarım.

Hiç yorum yok: