16 Eylül 2008 Salı

Post-İt Notları #2

- Bu aralar hayatımda yoğunluk için yeni bir seviye bulmam lazım sanırım. İş hayatı başka şeye benzemiyormuş.

- Hayatta gri tonlar arttıkça umursamazlığım dahada artıyor. Bazen bazı durumlarda tarafını seçmek lazım.

- Bu yaz o kadar filmden sonra vizyonda izlenecek bir şey kalmadı pek. Güzel filmlerin DVDleride geç çıkıyor. Tam ölü sezona girdik resmen.

- Şu son iki aydır erken kalkmayı dert etmiyorum. Ama asıl ilginç olanda bu benim gibi uykuyu seven bir adam bu durumu nasıl kabullendi çözemiyorum.

- Hayatımda çok kafama taktığım ama sonunda bir şey çıkmayan olayları o sürüncemede kaldığım zamandaki kadar evirip çevirmeden çabucak unutabilmemi seviyorum.

- Bu aralar aklımdan bir film geçiyorsa ya DVD'sine rastlıyorum yada TV'de denk geliyorum. Umarım bu uzun süre daha devam eder.

- Eskiden gözüme zor gözüken şeyler şimdi olasılıksızmış gibime geliyor. Nedense kendime zaman yaratmada zorlanıyorum.

- Her ramazanda olduğu gibi yine kendimi pozitif hissediyorum bu aralar.

- Bayram tatili gözümde tütüyor.

- Son zamanlarda en ciddi sıkıntım odaklanmak. Dikkatim kolay dağılır oldu.

- Yıllar sonra bir şeyi fark ettim ben kumaş pantolondan hiç hoşlanmıyorum arkadaş.

- İşte boş zamanlarımda sık sık spor bloglarını okuyorum. Daha önce bunu yapmadığıma pişman oldum.

- İlk boş zamanımda güzel bir kitap okumak istiyorum ama o kadar uzun sürecek bir boş zamanım olmaz gibime geliyor.

- Aldığım aylık dergilerden biri daha kapanınca kötü oldum. İlk sayısından beri hepsinide saklıyordum. Artık o sayılarıda kolay kolay atamam.

- iki kere iki sosyal hayatta genelde dört etmiyor.

- Şu eylülün ikinci yarısınıda iple çekiyorum. Tüm dizilerin yeni sezonları başlayacak.

- Aklımda yazayım diye tuttuğum güzel konular var ama toparlayıp uzun bir şey yazmak istediğiden burada yazmaya gönlüm el vermiyor.

- Eskiden tembeldim şimdi ise mütamadiyen yorgunum.

- Hayatımdaki son büyük eksiklerin eksikliği çok fazla koyuyor bana bu aralar.

- Dahada yazasım var ama burada kesmek en iyisi sanırım.

Hiç yorum yok: