19 Kasım 2008 Çarşamba

Post-İt Notları #5

- Hayatım boyunca yeni şeylere çabuk alışamamışımdır. Bu nedenle yeni bir bilgisayar almam benim için oldukça zor durumlar yaratıyor. Hele birde yeni programlara alışma onları kullanabilme yeteneğini geliştirebilme gibi durumlar benim gibi tembelliği seven bir adam için nasıl zor gelir varın siz düşünün.

- Son zamanlarda hep diyorum ya, iş ortamı iyice yoğunlaştı. Bu haftanın başına kadarda bu yoğun tempo sürdü gitti. Ama şu son 2 gündür biraz nefes alabilir bir hale geldim. Bu arada son projeler sayesinde iş ortamı ile ilişkilerim baya bir gelişti. Faydasını ilerleyen dönemde göreceğim gibime geliyor.

- Cem Yılmaz'ın A.R.O.G.'unun hemen hemen 2-3 günde bir çıkan yeni fragmanlarına bakarsak yine ilk filmdeki gibi fazla kafayı çalıştırmaya gerek olmasada bazı esprilerinin klasikleşebileceği bir film olacak gibi gözüküyor.

- ADSL marifeti ile yabancı dizileri neredeyse yayınlandığı ülkeyle aynı zamanlarda takip edilbilmeye başladığım son 2-3 yıldır belkide beni en çok etkileyen dizi Dexter oldu. Şu anda yarısını geçmiş olan üçüncü sezonu ilede yine beni benden alacak gibi görünüyor. Bir dizinin kahramanı aslında kötü ama kendi içinde bir ahlak anlayışına sahip olunca ve buna birde kötülerle savaşan kötü sosu eklenince ortaya böyle leziz bir şey çıkıyor. İkinci sezonunu iki gecede izlediğim dönemler daha dün gibi aklımda zaten.

- Bu aralar hayatımda farklı şeyler olacakmış gibi bir hissiyat var içimde. Bunun nedenliye mi yada bunun sonucu olarak mı bilmem ama yeniliklerede oldukça açık bir şekilde gözlemliyorum etrafı. Nerede, nasıl ve ne olacak bilmiyorum ama tam anlamı ile istim üstündeyim.

- Geçen haftasonu bir şeyi fark ettim. Eğlenceli ve bol muhabbetli ortamlarda çok daha pozitif çokda iyimser biri oluyorum. Bir an için dertleri tasarları unutuyor o anın büyüsünde kayboluyorum adeta.

- Dark Knight'ın DVD'si çıkmak üzereyken DVD rip versiyonlarıda nete düşmüş hem rip versiyonunu indirip hemde DVD'sini alırım. Böylece haftada en az 3 posta bu efsaneyi tekrar tekrar izleyebilirim. Genel olarak filmlerle aram iyidir. Ama bu film gerçekten çok başka bir film. Beğenmeninde ötesinde bu filmi izlemek insanı gerçekten çok ciddi şekilde sarıyor.

- Bu yazı dizisinde hep basit şeylerden bahsederdim. Ama bugün nedense hep daha karmaşık şeyler yazasım geldi.

- Uğur Yücel'in yeni dizisi çok hoş, çok eğlenceli olmuş. Ama ben hala Alacakaranlık'ı arıyorum. Öyle bir dizi kolay kolay bir daha ülkemizde yayınlanamaz sanıyorum.

- Bu aralar eskisi gibi etrafımda gördüğüm ve sinir olduğum şeylere eskisi gibi tepki gösteresim gelmiyor. Ha bu iyimidir kötümüdür inanın bunu bende bilmiyorum. Hayatın süprizli olanı daha güzel oluyor zaten bakalım ne olacak göreceğiz.

1 yorum:

Mesut Ulukök dedi ki...

Selam,

Mail yoluyla iletişime geçebilir miyiz? Hatta MSN olursa, çok daha iyi olur.

warlocklui@hotmail.com

Bir mevzu var da...