10 Nisan 2008 Perşembe

Öylesine Bir Yazı

Hayatımda çok planlı yada ne yapacağını çok bilen biri olmadım. Genelde önüme bir hedef koyduysam ona ulaşmak için genelde hayat beni hangi yöne götürürse o taraftan ulaşmaya çalışıyorum. Şu andada tam olarak bunu yapacağım. Yani aklımda yazmak için netleşmiş yada uzun zamandır yazmak istediğim bir şeyler yok. İşin ilginç yanı beni bu satırları yazmaya motive bir şey olmadan bunu yapabiliyor olmam. Cidden şu anda bu yazının sonunda nereye gideceğim yada nelerden bahsetsem hiç ama hiç planlamadım.

Zaten farkındaysanız bir türlü lafı bir yere bağlayamıyor dolandırdıkça dolandırıyorum. Neyse bir yerden itibaren toparlayacağım. Hah buldum bir şeyler. Bu bahar mevsimine girdiğimizden beri kendimi pek bir tuhaf hissediyordum. Ama havalar düzeliyor diyemi yoksa geçenlerdeki yazı ile içimdeki azda olsa kendime itiraf edebildiğimdenmidir nedir 2-3 gündür çok daha iyi çok daha pozitif hissediyorum.

Uzun zamandır kafamı kurcalayan sorunlar ile artık baş ederken nedense daha pozitifim. Bu aralar korktuğum yapmaktan geri duyduğum şeyleri yapabilecek cesareti kendimde bulabilir gibiyim. Sanırım doğum günü depresyonu ve kışın insanın üstüne çöken o karamsarlıktanda arınmış olmam faydalı oldu muhtemelen.

Hangi nedenden böyle bir düzelme oldu bilmiyorum ama bu yeni bakış açıma bayılıyorum diyebilirim. Tabi bu arada bazı umut verici şeylerde hayatımda oldu ama bunlar hem çok kişisisel hemde çok tek taraflı olduğundan daha ben bile nasıl yorumlayacağımı bilemiyorum. Bundan dolayıda buraya bundan daha açık yazamam. Fakat kafamdaki senaryolardan en optimisti olursa 2008 benim için çok unutulmaz bir yıl olacak. Aslında en kötümser senaryoda bile bu yıl benim için çok fazla ilklere gebe olacak.

Her ne olursa olsun uzun zamandır ilk defa gelecek için bu kadar heyecanlanıyorum. Yavaş yavaş kendime hedefler koyuyorum. Her şeyden önemlisi olması çok çok çok çok çok zor olsada gelecek hakkında çok güzel hayallerim var. Sanırım beni motive eden o sürekli olaylara daha gülünecek kısmından bakan şeyde bu gelecekten beklenilerim. Her ne kadar olsun yada olmasın bir şeyler hakkında bir beklenti bile insanı mutlu edebiliyor.

Böyle bir yere geleceğimi tahmin etmiyordum ama sonuçta söz bir yere getirip bağlayabildim. Gerçekten beklediğimdende iyi oldu hatta. Sanırı bu işi gidere dah açok sevmeye başlıyorum.

Hiç yorum yok: