19 Mart 2009 Perşembe

Tuhaf (Creep)

Çok düşünüp, düşündüklerimi yapamadığımdan

Kredi kartı harcalamalarımın yarısından fazlasını DVD alımlarımın oluşturmasından

Her sabah kalktığımda uykuya yeniden dalmak için iyi bir bahane bulamadığımdan

Mevzu ne olursa olsun onu istersem bir şekilde sinematografik bir yörüngeye oturtabildiğimden

Eskiden her şeye takıp gerekli gereksiz asabileşirken artık olanı biteni umursamadan kendi yoluma gittiğimden

Herkesin bir şeyi yapmasının benim o şeyi yapmam için bir neden olmamasından

İnadım tuttumu kendime zarar versemde bildiğimden şaşmadığımdan

Günün en sevdiğim saatinin işin paydos olduğu saat olmasından

Herkes yağmurda kapalı bir yere kendini atmaya çalışırken benim kafamı açıp o yağmurda ıslanmak istememden

Hayatımdaki eksiklikleri olduğu gibi kabul ettiğimden

İki ileri bir geri gideceğime üç durup bir gitmeyi tercih ettiğimden

Plan yapacağıma doğaçlama yaşadığımdan

Hırs yerine huzuru tercih ettiğimden

Konuşurken kafamda hazırladıklarımı hiç bir zaman hazırladığım gibi söyleyemediğimden

Şu konuyu yazmam lazım unutmamalıyım diyip bazı fikirleri hatırlamak için kırk takla attığımdan

Zayıflığımı, acımı gösteremeyip zaman zaman kendimi tükettiğimden

Hayatımı gizli saklı yaşamaktan ziyade basit ve açık yaşadığımdan

Yeri geldimi içmedende çakırkeyif olabildiğimden

Dostlarla vakit geçirmeyi bazen pek çok şeyin önüne koyabileceğimden

Bazen hayırda olsa bir cevap duymak için bazı soruları sorabildiğimden

Yeri geldimi basit ve hatta ucuz şeyleri bile sevebildiğimden

Hala ve inatla olgunlaşmamaya çalıştığımdan

Yaşlanmak ve sorumluluk almak yerine ıssız bir adada kendi halimde olmak isteyeceğimden

Ama ondan, ama bundan yada şundan hepsi yada herhangibiri yüzünden diğer insanlardan tuhafım. En azından zaman zaman bana öyle geliyor.

Not: Bu konuyu yazmaya karar verdiğimde aklıma şu şarkı geldi. Çok konsepte uydu mu emin değilim ama bana konuya soundtrack olmuş gibi geldi açıkçası.

9 yorum:

Selin dedi ki...

Herkes gibi olmaktan iyidir tuhaf olmak :)

Yazdıklarının büyük kısmı sanırım bende de var ve kendimi böyle seviyorum, normal olup ne yapacağız ki hem di mi :p

CaRtMaNtR dedi ki...

Walla ben tuhaf olmayı kabullendim zaten. Bakıyorum topluma uyum sağlayamıyorum toplumdan uzaklaşıyorum :D

Selin dedi ki...

En iyisi :P

The Metonian dedi ki...

biz değil 'onlar' tuhaf :D

CaRtMaNtR dedi ki...

onlar çoğunluk olduğundan tuhaf olan biziz gibime geliyor daha ziyade hem böylesi daha ii benim gibiler çok olsa iyi olmazdı :D

a. dedi ki...

bu güzel bir tuhsflık bence:)

CaRtMaNtR dedi ki...

Tuhaf olmak farklı olmak demek. Buda işin güzelliği sanırım :D

cherrymeichan dedi ki...

4-4lüğe bir yakınlık gördüm sanki!daha ne diyesim var:)

CaRtMaNtR dedi ki...

4-4lüğe biraz daha yol var yada ben 4-4lüğü çok gözümde büyütüyorumdur o konuyu pek düşünmedim bugüne kadar :D