28 Nisan 2010 Çarşamba

Ne desem bilemedim!


Boslamis blogu birileri. Evet evet boslamis! Bak sana guzel bi resim de koydum. Beni yazmak icin zorlayan sahsiyetin kendisi yazmiyor. Terbiyesizlik baska birsey degil! Evet evet oyle. Taslaklar yap sonra yayinlarsin bak ise yariyor oylesi. O zaman yazma zorunlulugu falan duymus gibi olursun. Cidden! Beni sinir etme!

Bendeniz Azura!

6 yorum:

a.nur... dedi ki...

Aynen!
Bak mimledim sırf yazsın bir şeyler diye:D

CaRtMaNtR dedi ki...

Garfield iyidir severim :)

Ayrıca hiç yazmıyor değilim ayda en az bir yazım var kesin :)

Ben taslak yazıp bırakamam yapı olarak başladığım işi muhakkak bitiririm. Yarım bırakırsam geçmiş olsun :)

Seni zorlamakla son derece doğru bir hareket yaptığıma hala inancım tam

@a.nur

Walla mimi gördümde biraz benim boyumu aşan bir şey olmasından korkuyorum yinede bir denerim onu en azından yakın zaman bir şeyler yazarım herhalde :)

Azura dedi ki...

Evet hakkat ayda bir yazin var yani ne buyuk is. :) Mimin nesi boyunu asiyormus anlamadim gayet basit bisey! Ayrica yapina tukureyim! Tembellik seninki baska birsey degil yapini bahane etme!

CaRtMaNtR dedi ki...

Tamam işte anacım yapı olarak tembelim :D

Ayrıca maşallah iyiki seni blogger yapmışım baksana tam bu işe uygunmuşsun :)

Azura dedi ki...

Yaaa iste sorumlu hissettik kendimizi, baktik takipciler cikti gaza geldik. :P

CaRtMaNtR dedi ki...

Yürüyedurunuz efem kim tutar sizi :)